HubStyle to spółka, która od wielu lat kojarzona jest z sektorem e-commerce, obecnie wdraża nową strategię rozwoju. Właściciel dwóch marek odzieżowych – Sugarfree i Cardio Bunny w ciągu najbliższych 12 miesięcy zamierza otworzyć 20 butików stacjonarnych w modelu franczyzowym w miastach do 150 tys. mieszkańców, a w ciągu kolejnych trzech lat planuje zwiększyć ich liczbę do 50.
Sugarfree i Cardio Bunny mają bardzo dobrze ugruntowaną pozycję na rynku. Dzięki wielu kampaniom marketingowym rozpoznawalność firmy jest coraz większa, o czym świadczy rosnąca popularność marek w kanałach społecznościowych. Sugarfree i Cardio Bunny posiada rzeszę lojalnych klientek, które identyfikują się z ich stylem i wyczekują dostępności strojów w formie stacjonarnej na lokalnym rynku.
HubStyle posiada dwa butiki własne, które działają na rynku od ponad dwóch lat. Pierwszy testowy butik franczyzowy został otwarty w październiku we Wrocławiu. Wyniki sprzedaży w tych trzech lokalizacjach potwierdzają rentowność przedsięwzięcia, a zdobyte doświadczenia pozwalają na wyeliminowanie błędów i umożliwiły opracowanie szczegółowego modelu biznesowego.
Wiemy już jakich lokali szukamy i gdzie prowadzić sprzedaż z dużym sukcesem. Ponadto, do zespołu dołączyły osoby z doświadczeniem w budowie sieci franczyzowej, ja sam odpowiadałem za budowę i zarządzanie siecią franczyzową eSmoking World, gdzie skutecznie stworzyliśmy sprawną sieć opartą na partnerskich relacjach. Najlepsze praktyki wdrożyliśmy do modelu współpracy z HubStyle – mówi Brzemiński, dyrektor sprzedaży w firmie HubStyle.
Model biznesowy HubStyle został dokładnie opracowany i przemyślany. Zgodnie z założeniem wszystkie butiki będą prowadzone w formie franczyzy. Firma stawia na jakość franczyzobiorców i liczy na ich zaangażowanie.
Wierzymy w mikromanagement na poziomie współpracy z franczyzobiorcą, który staje się ambasadorem marki na lokalnym rynku. To osoba posiadająca swój własny biznes, więc bardzo jej zależy na jego rozwoju. Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu biznesu i wiemy jak pracować z franczyzobiorcami, aby strategia win-win nie była tylko sloganem - przekonuje Brzemiński, dyrektor sprzedaży w firmie HubStyle.
Kto może zostać partnerem biznesowym HubStyle?
HubStyle przede wszystkim poszukuje osób, które identyfikują się z z Sugarfree i Cardio Bunny, czują markę, mają doświadczenie w handlu i znają się na prowadzeniu biznesu, a także potrafią sprostać potrzebom klientek. Firma stawia na osoby zaangażowane, które będą rozwijać markę i budować jej pozycję na lokalnym rynku. Oprócz tego, kandydat na franczyzobiorcę musi spełniać wymogi formalne, czyli dysponować odpowiednim kapitałem i posiadać doświadczenie pozwalające na prowadzenie sklepu i zarządzanie zespołem. HubStyle wybiera najbardziej wiarygodnych partnerów, oferując w zamian bardzo atrakcyjne warunki współpracy, zarówno w zakresie finansowym, jak i organizacyjnym.