Odzież marki Sugarfree dostępna stacjonarnie – HubStyle rozwija sieć butików franczyzowych

Powrót: Strona główna / Artykuły

Hubstyle poszerza sieć butików stacjonarnych. Obecnie funkcjonujące sklepy w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu prosperują bardzo dobrze. Właściciel brandów Sugarfree i Cardio Bunny widzi potencjał sprzedażowy w kolejnych dużych miastach. O tym dlaczego warto przyłączyć się do sieci franczyzowej HubStyle zaangażowanej w rozwój marek Sugarfree i CardioBunny rozmawiałam dziś z Panem Michał Brzemińskim, Dyrektorem Sprzedaży HubStyle.

Czym wyróżnia się marka Sugarfree na tle innych marek odzieżowych dostępnych na rynku?

Sugarfree to marka stworzona z myślą o kobietach, które lubią świetnie wyglądać niezależnie od sytuacji. Kolekcje sukienek na każdą okazję są projektowane w Polsce i powstają z wysokiej jakości tkanin sprowadzanych z Włoch oraz Hiszpanii. Markę wyróżnia niezwykły styl oraz szybkość reagowania na potrzeby wymagających klientek.

Dlaczego zdecydowaliście się Państwo na ekspansję brandu Sugarfree na zasadzie systemu franczyzowego?

Stawiamy na rozwój butików w systemie franczyzowym, ponieważ liczymy na wysoką jakość franczyzobiorców i ich zaangażowanie. Wierzymy w mikromanagement na poziomie współpracy z franczyzobiorcą, który staje się ambasadorem marki na lokalnym rynku. To osoba posiadająca swój własny biznes, więc bardzo jej zależy na jego rozwoju. Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu biznesu i wiemy jak pracować z franczyzobiorcami, aby strategia win-win nie była tylko sloganem. Oprócz produktów marki Sugarfree, w butikach prowadzona będzie również sprzedaż produktów Cardio Bunny – odzież sportowa stanowi doskonałe uzupełnienie asortymentu, to zróżnicowanie produktów to wartość dodana dla franczyzobiorcy.

Jakich partnerów poszukujecie Państwo do współpracy? Czy ważne jest doświadczenie biznesowe?

Stawiamy na ludzi, którzy będą rozwijać z nami biznes na zasadzie partnerstwa. Ważne jest, aby osoba która chce zostać naszym franczyzobiorcą znała i rozumiała DNA marki i aby chciała tworzyć ją razem z nami. Zależy nam na wysokiej jakości butików Sugarfree – chodzi tu nie tylko o estetykę, ale również o poziom obsługi klienta. Dlatego do współpracy wybieramy osoby, które znają i kochają markę, a jednocześnie mają doświadczenie w sprzedaży i są w stanie sprostać wymaganiom naszych konsumentek. 

Które lokalizacje stanowią priorytet w 2019?

Zależy nam, aby nasze sklepy były w praktycznie wszystkich dużych miastach w Polsce. Franczyzobiorców szukamy we wszystkich dużych miastach, m.in. Krakowie, Lublinie, Łodzi, Katowicach, Częstochowie, Kielcach, Rzeszowie, Radomiu, Gdańsku, Szczecinie, Toruniu czy Białymstoku.

Butiki pod marką Sugarfree powstawać będą w dużych miastach, powyżej 150 tys. mieszkańców. Czy zamierzacie pojawiać się ze swoim asortymentem również w mniejszych miejscowościach? Jeśli tak, to na jakich zasadach?

Oczywiście, mamy też pomysł na wprowadzenie produktów naszych marek do mniejszych miast i miejscowości. Tam również widzimy potencjał i posiadamy grono lojalnych klientek, które wyczekują produktów Sugarfree i Cardio Bunny na lokalnym rynku. Rozpoczynamy współpracę z butikami wielomarkowymi na zasadzie handlu hurtowego. Aktywnie poszukujemy butików do współpracy. W tym celu powołany został zespół dystrybutorów, zachęcamy również właścicieli tego typu sklepów, aby zgłaszali się bezpośrednio do nas.

Dlaczego warto podjąć ryzyko i zainwestować w Sugarfree? Jaki jest przewidywany okres zwrotu z inwestycji?

Naszą ofertę wyróżnia partnerskie podejście do franczyzobiorcy. Naszych franczyzobiorców zapraszamy do wspólnego prowadzenia biznesu, ponieważ my zarabiamy, jeśli zarabia nasz partner. Dlatego oferujemy nie tylko wsparcie w zarządzaniu butikiem, promocji marki i danej lokalizacji, ale również proponujemy bardzo dobre warunki finansowe, dzięki którym możliwy jest szybki zwrot z inwestycji. Nie pobieramy opłat franczyzowych, oferujemy wysokie, ponad rynkowy standard, marże oraz gwarantujemy poziom marż również podczas wspólnych akcji promocyjnych. Według naszych szacunków zwrot z inwestycji powinien zająć ok 2 lat.

Już wkrótce dalsza część wywiadu. Tym razem skupimy się na prezentacji marki CardioBunny.

Kalendarium

Pomysły na sprawdzony biznes.

Facebook