Franczyza PAWO

Powrót: Strona główna / Sieci franczyzowe

Dodano: 12 listopada 2015

PAWO to polska marka odzieżowa oferująca kolekcje mody męskiej.

Opis systemu franczyzowego:

Marka Pawo posiada 25 letnią tradycję w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, cały czas rozwijamy się i wychodzimy naprzeciw zróżnicowanym potrzebom rynku oraz Klientów. Największy nacisk kładziemy na profesjonalną obsługę - naszą pasją jest kształtowanie inspirującego i wyjątkowego wizerunku Klienta, dlatego obsługą w naszych salonach zajmują się certyfikowani doradcy wizerunku.

W kolekcjach stawiamy na odzież biznesową, okazjonalną, jak i smart casual. Jesteśmy marką modową podążającą za trendami, pokazujemy je w bardzo subtelny sposób, aby Klient przez nas wystylizowany był w zgodzie z samym sobą. Bogate doświadczenie pozwala nam również prowadzić ciekawe działania marketingowe, które są sprawdzone i skuteczne. Nie czekamy na Klienta w salonie – aktywnie pozyskujemy go w geograficznym otoczeniu salonu. Dzięki temu posiadamy już bazę 100 000 Stałych Klientów, których wciąż przybywa. Z naszymi partnerami franczyzowymi współpracujemy na zasadzie towaru powierzonego – to oznacza, że końcówki serii to nasze zmartwienie. franczyzobiorca co miesiąc ma wypłacaną prowizję liczoną od sprzedaży netto.

PAWO

Wsparcie dla Franczyzobiorcy:

  • Pomoc w znalezieniu lokalizacji i udział w ewentualnych negocjacjach z wynajmującym,
  • Wsparcie przy pozyskaniu ewentualnego kapitału,
  • Sprawdzony standard aranżacji wnętrza lokalu,
  • Ciągła opieka w trakcie realizacji inwestycji,
  • Pomoc przy rekrutacji personelu,
  • Bezpłatne i systematyczne szkolenia i treningi z zakresu sprzedaży, zasad dress codu, komunikacji z Klientem i znajomości wiedzy produktowej,
  • Nowoczesne oprogramowanie i kasa fiskalna,
  • Sprawdzone standardy działania w każdym elemencie naszego biznesu,
  • Ciągła optymalizacja zatowarowania oparta na analizie trendów rynkowych i aktualnej mody,
  • Efektywny system motywacyjny,
  • Aktywne wsparcie personalne dedykowanych ekspertów wynikające z efektywnej struktury organizacyjnej,
  • Wsparcie marketingowe i VM,
  • Wyłączność terytorialna,
  • Pierwszeństwo na danym terenie przy nowej franczyzie,
  • Brak kosztów związanych z logistyką,
  • Brak opłaty licencyjnej i franczyzowej.

Podstawowe wymagania sieci:

  • Optymalna wielkość lokalu – około 80 m2;
  • Geograficzne otoczenie salonu – minimum 80 tys. Mieszkańców;
  • Adaptacja lokalu wg projektu firmy;
  • Dopasowane i elastyczne modele franczyzy w zależności od Twojego zaangażowania – np. pełne zaangażowanie w działalność lub braku czasu na zaangażowanie;
  • Istnieje opcja wcześniejszego wyjścia – choć nikt z tego nie skorzystał (zwracamy część kapitału).

Na inwestycję w sklep trzeba przeznaczyć ok. 2,5 tys. zł na każdy m2 powierzchni salonu (w kwocie tej ujęte są koszty adaptacji lokalu). W wypadku ew. rozwiązania umowy Pawo zwraca 120 000 zł, a przez cały okres umowy płaci partnerowi odsetki od tej kwoty.


Zamów broszurę informacyjną i dowiedz się więcej na temat tego franczyzodawcy.

Formularz kontaktowy

Kalendarium

111 pomysłów na sprawdzony biznes.

Facebook Google+