Franczyza - modowy patent na biznes

Powrót: Strona główna / Artykuły

Czy moda się opłaca i czy jest to dobry pomysł na własny biznes? Amancio Ortega, właściciel firmy odzieżowej Zara jest trzecim najbogatszym człowiekiem na świecie. Jego pomysł na sukces wydawać się może trywialny. Ubrania oferowane przez jego sieci są modne, przystępne cenowo i w miarę dobrej jakości. Dlatego chodzą w nich zarówno zwykli ludzie, jak i gwiazdy, koronowane głowy, czy przywódcy państw. Fortuna hiszpańskiego miliardera to dowód, że moda może być jednym z najbardziej dochodowych biznesów świata.

Jeżeli marzysz o zaistnieniu w świecie mody franczyza może okazać się dla ciebie idealnym rozwiązaniem. Jest to sprawdzony patent na odniesienie sukcesu dla ludzi ambitnych i zainteresowanych modą. Sieci franczyzowe oferują nie tylko gotowy i sprawdzony model biznesowy, branding czyli rozpoznawalną markę, wsparcie marketingowe, ale bogactwo i różnorodność kolekcji. Poniżej przedstawiamy sieci franczyzowe obecne na polskim rynku. Wśród nich każdy potencjalny franczyzobiorca odnajdzie coś wyjątkowego, co będzie odpowiadało jego stylowi i wyobrażeniu o świecie mody.


Franczyza: Quiosque

Kraj pochodzenia: Polska
Jednostki własne: 10
Jednostki franczyzowe: 100

QUIOSQUE to marka należąca do firmy PBH S.A. z siedzibą w Bydgoszczy z ponad 20-letnią tradycją na polskim rynku odzieżowym. Ubrania QUIOSQUE są eleganckie i wygodne, mają świetną jakość i doskonały krój, dzięki czemu eksponują to, co najpiękniejsze, dając poczucie maksymalnego komfort. QUIOSQUE to idealna propozycja na wiele okazji, dodatkowo ofertę ubrań uzupełniają modne dodatki i biżuteria.


Franczyza: Solar

Kraj pochodzenia: Polska
Jednostki własne: 77
Jednostki franczyzowe: 12 w Polsce i 8 zagranicą
Jednostki partnerskie: 96 w Polsce i 38 zagranicą

Solar Company jest właścicielem marki Solar, jednej z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek modowych skierowanych do kobiet. Jako lider wysokogatunkowych dzianin oferuje oryginalne wzornictwo i zapewnia wysoką jakość wykończenia. Kolekcje marki tworzone są z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, młodych duchem, dbających o swój wygląd, ceniących elegancję z odrobiną ekstrawagancji.


Franczyza: Butik I Like

Kraj pochodzenia: Polska
Jednostki własne: 14
Jednostki franczyzowe: 136

Każda kolekcja sezonowa marki Butik podzielona jest na trzy podstawowe linie: French Collection, Forever Pink i For Fitness. Linia French Collection oferuje eleganckie i delikatne kroje, w których można poczuć się niezwykle kobieco i atrakcyjnie. Odzież z odważniejszymi kolorami i wzorami, można znaleźć w linii Forever Pink. Z linii For Fitness dobrać można cały strój sportowy, idealny do aktywnego spędzania czasu.


Franczyza: Next

Kraj pochodzenia: Wielka Brytania
Jednostki własne: 500+ w Wielkiej Brytanii i Irlandii
Jednostki franczyzowe: 180+ w 38 innych krajach, w tym również w Polsce

Next jest to brytyjska sieć sklepów detalicznych oferujących kolekcje ubrań dla Pań, Panów oraz dzieci, a także obuwie i produkty dla domu. Działa na rynku już od 1864 roku. Posiada 3 różne kanały dystrybucyjne: Next Retail w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Next International oraz Next Directory (sprzedaż internetowa). Od niedawna dostępny jest również sklep dedykowany polskim konsumentom, na którym oferta wyceniona została w PLN.


Franczyza: Fashion Iceland: marka: attr@ttivo

Kraj pochodzenia: Grecja
Jednostki własne:17
Jednostki franczyzowe: 73 w tym 3 w Polsce

AXF SA jest największą grecką firmą działającą w sektorze mody dla kobiet. Od momentu powstania w 1989 roku, specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji odzieży, akcesoriów, butów i biżuterii, pod markami attr@ttivo i A.L.E. W Polsce obecna jest aktualnie tylko marka attr@ttivo.

Kalendarium

111 pomysłów na sprawdzony biznes.

Facebook Google+