Franczyza Bebe De Paris

Powrót: Strona główna / Sieci franczyzowe

Dodano: 12 listopada 2015

Bebe De Paris to hiszpańska sieć franczyzowa w branży e-commerce, oferująca wysokiej jakości zestawy podarunkowe dla noworodków.

Licencja master (kraj): 95 000 EUR
Opłaty bieżące: 3%
Opłaty marketingowe: 15%
Jednostki własne: 1
Jednostki franczyzowe: 1

Opis systemu franczyzowego:

Bebe de Paris to firma z 20-letnim doświadczeniem działająca w branży dziecięcej. Głównym produktem marki są najwyższej jakości zestawy prezentowe dla noworodków. Pierwszy sklep detaliczny otwarto w 1994 roku w Barcelonie. Z czasem Bebe de Paris przekształcono w profesjonalne sklepy internetowe, a zamówienia można składać zarówno przez internet, jak i telefon.

Ze względu na fakt, że jest to biznes o charakterze e-commerce w Polsce dostępna jest tylko jedna licencja! Od kilku miesięcy sieć franczyzowa Bebe De Paris rozwija się również w Wielkiej Brytanii.

Warto zauważyć, że aż 67% klientów Bebe De Paris to firmy:

  • sklepy dla dzieci, kupujące hurtowo bezpośrednio od master franczyzobiorcy,
  • korporacje takie jak Audi, Google czy ING, przekazujące prezenty swoim pracownikom, którym urodziło się dziecko.

Dlaczego Bebe de Paris to dobry pomysł na własny biznes?

  1. Dynamiczny rynek zbytu. W 2014 roku urodziło się w Polsce około 380tyś dzieci, czyli aż o 20tyś więcej niż prognozował GUS. Równie pozytywne są prognozy dla e-commerce w Europie (około 280 miliardów EUR, +20% wzrost w skali roku).
  2. Franczyzodawca gwarantuje wyłączność na kraj.
  3. Niskie koszty stałe. Żadnego tradycyjnego sklepu detalicznego, wymagany magazyn (300-500m2).
  4. Okres zwrotu – 1,5-2 lat.
  5. Bezpieczny biznes. Dzieci zawsze będą przychodziły na świat, a firmy i znajomi zawsze będą wysyłać prezenty z gratulacjami. Poza tym głównymi odbiorcami produktów są klienci komercyjni (firmy kupujące dla partnerów biznesowych lub pracowników).
  6. Franczyzodawca odpowiada za produkcję, a franczyzobiorca musi jedynie dbać o terminowe składanie zamówień.
  7. Produkty są najwyższej jakości.
  8. Minimalne ryzyko „końcówek serii”. Produkty nie podlegają zmieniającym się trendom mody.
  9. Sprzedajemy tylko jeden rozmiar ubrań (3-6 miesięcy). Większość mam skupia się na przygotowaniu wyprawki dla niemowlaka na okres 0-3 miesięcy, dlatego prezenty dla dzieci 3-6 miesięcznych są dużo bardziej praktyczne.
  10. Produkty są przedmiotem sprzedaży detalicznej i hurtowej.
  11. Sieć międzynarodowa, a franczyzodawca będzie wspierał współpracę już z istniejącymi klientami, którzy posiadają oddziały w Polsce np. Rolex, Hilton, Danone, Coca Cola, Audi, Google czy ING Direct.
  12. Za promocję i marketing odpowiada franczyzodawca.

Bebe De Paris

Wsparcie dla Franczyzobiorcy:

  • Wyłączność na kraj na 10 lat.
  • Płatność za początkową opłatę franczyzową w ratach.
  • Platforma e-commerce.
  • Zintegrowany system IT do zarządzania.
  • Szkolenia biznesowe.
  • Stałe wsparcie franczyzodawcy.

Podstawowe wymagania sieci:

  • Opłata wstępna: 95 000 EUR ( 50 000 EUR płatne z góry, reszta w ratach – 5lat)
  • IT pack: 10 000 EUR
  • Zatowarowanie: 30 000 - 40 000 EUR
  • Opłaty bieżące: 3%
  • Fundusz marketingowy: 15% (min. 3000 EUR miesięcznie)
  • Inne wymagania: magazyn, sprzęt biurowy

Kontakt:

Bebe De Paris
Agnieszka Słowik
607689964

Zamów broszurę informacyjną i dowiedz się więcej na temat tego franczyzodawcy.

Formularz kontaktowy

Kalendarium

111 pomysłów na sprawdzony biznes.

Facebook Google+