Marka CardioBunny podejmuje decyzję o wejściu na rynek franczyzy i poszerza sieć dystrybucji

Powrót: Strona główna / Artykuły

Znana i lubiana odzież sportowa CardioBunny kojarzona była głównie ze sprzedażą za pośrednictwem e-commerce. W 2019 firma stawia na rozwój butików stacjonarnych w systemie franczyzowym oraz handel hurtowy. O planach rozwojowych i możliwościach inwestycyjnych we franczyzę CardioBunny rozmawiałam z Panem Michał Brzemiński, dyrektorem sprzedaży w firmie HubStyle odpowiedzialnym za rozwój sieci butików stacjonarnych pod marką Sugarfree i CardioBunny.

CardioBunny to nowoczesna odzież sportowa. Co znajduje się w jej asortymencie oraz kto jest klientem tej marki?

Cardio Bunny to modne, innowacyjne i funkcjonalne ubrania sportowe przeznaczone dla kobiet, które preferują aktywny styl życia i chcą dobrze wyglądać w każdej sytuacji. Odzież jest tworzona z dbałością o każdy detal – tak aby były nie tylko stylowe, ale również wygodne. Doskonale podkreślają kobiecą sylwetkę. To dobry wybór nie tylko na siłownię.

Gdzie obecnie dostępne są produkty CardioBunny?

Sprzedaż produktów Cardio Bunny odbywa się głównie poprzez e-commerce, posiadamy również butiki stacjonarne pod wiodącą marką Sugarfree, w których dostępne są również stroje sportowe. Obecnie znajdują się one w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, już niedługo planujemy kolejne otwarcia w dużych miastach. W ciągu 12 miesięcy chcemy otworzyć 20 sklepów w systemie franczyzowym w miastach powyżej 150 tys. mieszkańców, a w ciągu najbliższych trzech lat chcemy zwiększyć ich liczbę do 50. Współpracujemy również z sklepami sportowymi multibrandowymi na zasadzie handlu hurtowego. Obecnie marka Cardio Bunny dostępna jest w sklepach 4Faces oraz OTCF. Niedawno zatrudniliśmy zespół odpowiedzialny za rozwój tej części biznesu, wielu właścicieli tego typu sklepów zwraca się również bezpośrednio do nas.

Dlaczego warto podjąć współpracę z CardioBunny?

Mamy jasno określone zasady współpracy i model rozwoju, zależy nam przede wszystkim na partnerskich relacjach z franczyzobiorcami. Franczyzobiorca zarabia nie tylko na sprzedaży w butiku, ale obsłudze klientów w kanale omnichannel – click+collect. Dużym ułatwieniem jest wspólny system IT, który usprawnia przepływ klientów z e-commerce do sieci stacjonarnej. Stawiamy na partnerstwo w biznesie, oferując wysokie marże i szybki zwrot inwestycji. Naszą przewagą nad innymi markami odzieżowymi jest bardzo dobrze rozwinięty marketing - długofalowo współpracujemy z osobami znanymi ze świata show-biznesu, co znacząco wpływa na rozpoznawalność produktów Sugarfree i Cardio Bunny, a w konsekwencji na sprzedaż.

Idealny partner biznesowy to osoba, która... 

Do współpracy poszukujemy osób, które znają Cardio Bunny oraz wiodący brand Sugarfree i identyfikują się z modowym DNA naszych marek. Osoba, która chce zostać naszym franczyzobiorcom musi posiadać odpowiedni kapitał, a także doświadczenie w sprzedaży. Choć wiek i płeć nie mają dla nas znaczenia, to nie da się ukryć, że butik odzieżowy, to bardzo kobiecy biznes. Jest to świetna alternatywa dla osób, które myślą o własnym biznesie, ale nie chcą tworzyć firmy od podstaw – w takiej sytuacji prowadzenie firmy pod znaną marką to strzał w dziesiątkę!

A o tym, czy warto podjąć ryzyko i zainwestować w CardioBunny i Sugarfree oraz jaki jest przewidywany okres zwrotu z inwestycji, przeczytacie w innym wywiadzie opublikowanym na portalu RynekFranczyzy.pl

Odzież marki Sugarfree dostępna stacjonarnie – HubStyle rozwija sieć butików franczyzowych

Kalendarium

118 pomysłów na sprawdzony biznes.

Facebook