Gabinet kosmetyczny na licencji - franczyza Dr Irena Eris

Powrót: Strona główna / Artykuły

Dr Irena Eris to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku kosmetycznym. Sukces zawdzięcza wieloletniemu doświadczeniu, wysokiej jakości oferowanych produktów oraz stale prowadzonym badaniom naukowym w celu ubogacania i ulepszania już istniejącej oferty. O tym dlaczego warto zainwestować w prowadzenie instytutu kosmetycznego Dr Irena Eris rozmawiałam dziś z Panią Karoliną Fałek, kierownikiem ds. PR.

Rynek kosmetyczny w Polsce od wielu lat dynamicznie się rozwija. Dlaczego warto zostać franczyzobiorcą marki Dr Irena Eris? Co wyróżnia Państwa system franczyzowy?

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris to marka, którą tworzymy już od ponad dwudziestu lat. Nasze know-how to wynik wieloletniego doświadczenia w zarządzaniu tym biznesem i współpracy z ekspertami z różnych dziedzin. Stworzyliśmy silną, prestiżową sieć Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris, opartą na współpracy z placówkami franczyzowymi, które równoważymy otwieraniem własnych obiektów, jednak ze znaczną przewagą tych pierwszych. Obecnie z naszych usług można korzystać w ponad dwudziestu placówkach rozmieszczonych w całej Polsce. Skuteczność i efekty każdego zabiegu jak i produktu potwierdzamy badaniami w Centrum Naukowo -Badawczym Dr Irena Eris, które osiąga wiele naukowych sukcesów w kraju i zagranicą.

Jakiego wsparcia mogą oczekiwać franczyzobiorcy, którzy zdecydują się podjąć współpracę z siecią franczyzową Dr Irena Eris?

Z naszym partnerem biznesowym jesteśmy od momentu podjęcia decyzji o współpracy jak i przez cały okres trwania umowy. Doradzamy we wszystkich obszarach począwszy od wyboru lokalu, aranżacji wnętrza, poprzez pomoc w rekrutacji po szkolenia pracowników i właścicieli. Podręcznik Franczyzobiorcy – nasze know-how – zawiera zasady współdziałania i niezbędne dokumenty do prowadzenia placówki. Gwarantujemy współpracę z silną i rozpoznawalną marką na rynku. Przez cały czas trwania umowy zapewniamy wsparcie w działaniach marketingowych i reklamowych. Podczas szkolenia wstępnego personel Instytutu otrzymuje wiedzę niezbędną do obsługi klienta oraz do przeprowadzania zabiegów.

Tak jak w życiu, tak i w biznesie zdarza się, że podejmiemy niewłaściwą decyzję. Dlatego chciałam zadać dosyć trudne pytanie, które często wywołuje napięcie u rozmówców: czy zdarzyło się Państwu podjąć decyzję o zerwaniu współpracy franczyzowej? Jeśli tak, to dlaczego?

W naszej sieci dbałość o jakość obsługi klienta jest wartością nadrzędną. Dotyczy ona zarówno rytuałów kosmetycznych jak i przestrzegania higieny i sterylności. To gwarantuje nam obsługę na najwyższym poziomie i prowadzi do satysfakcji klienta. Zdarzyło nam się rozwiązanie współpracy z Franczyzobiorcami, którzy nie stosowali się do określonych w naszym know-how standardów.

Dziękuję za szczerą odpowiedź i życzę wielu dalszych sukcesów!

Kalendarium

118 pomysłów na sprawdzony biznes.

Facebook Google+